2 augusti 2013

Sista badet

Sista medelhavsbadet idag. Alldeles klart, lite krispigt vatten. Blir ett bra minne att plocka fram när vintern kommer. Insåg idag att jag inte blivit brun öht eftersom jag legat i skuggan med solskyddsfaktor 30 hela veckan. Kommer hem blek och fet alltså, haha.

Mammaväninnan och jag fortsätter att förundras över hotellchefen. Kanske är vi det stökigaste sällskapet hon haft eller så får alla besökare samma uppläxningar. Vi har fått massor av förhållningsorder inför avresedagen, inte säkert att jag klarar det. Nycklar, betalning, fottvätt inför poolbesöket, disk, ACn. 

Hursomhelst. Ikväll blir det sista feta/tsatsiki/dolmades-orgien. Mammaväninnan och jag har bestämt oss för att spåra genom att ta en ouzo på balkongen ikväll. Eller på ballen som Mammaväninnan säger. Så vilda är vi minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar