18 augusti 2013

Post-Midnattsloppet

Så var Midnattsloppsdygnet avklarat. Det var verkligen jättekul och intensivt.

Barnen tyckte det var jättekul, Lilla Räkan var som vanligt grymt imponerande. Jag slog mitt eget Midnattsloppetrekord och blev jätteglad förstås. Det är verkligen ett härligt lopp, lite karnevalstämning tycker jag. Och lite galet att springa tillsammans med 35 000 andra i likadana tröjor.

Bästa grannen, som också sprang, och jag gick till en bar på Hornsgatan och firade våra framgångar med en öl - supertrevligt! Hon är en så otroligt bra person som jag verkligen skulle vilja umgås mera med. Vi bestämde oss för att klara av ett gemensamt barbesök till före jul.

Tyvärr glömde jag bort att dricka ordentligt med vatten i villervallan och vaknade därför med jordens migrän imorse. Dessutom var min medicin slut, jag brukar alltid ha den, så otroligt klantigt. Länge sedan jag hade migrän av den här kalibern. Det är verkligen vedervärdigt.

Efter att Apoteket öppnade tog sig den här dagen också. Lite träningsvärk, födelsedagskalas hos grannen, en sväng till tvättstugan och brödbak.
Fridens liljor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar