4 april 2008

Justin

Fast jag lovat mig själv att inte kolla mer på fördummande day time-TV och dessutom fått tips att hyra film istället av härliga Härlig (www.metrobloggen.se/ganska) slog jag på Oprah häromdagen. Oooops I did it again liksom.

Hursomhelst så var Justin Timberlake på besök hos Oprah. Jag har tidigare inte haft någon åsikt alls om Justin utan bara tänkt att han är en popstjärna för tonåringar som jag inte behöver bry mig om. Jag skäms lite men jag tror jag blev lite kär i JT nu. Förutom att han är snygg så gör han ju jättebra låtar... Dessutom verkar han trevlig. Rena svärmorsdrömmen. Synd bara att jag är nästan dubbelt så gammal som han (hur gammal är han egentligen?).

Har nu youtubat mig igenom en stor del av hans låtar. Jag får gåshud av Cry me a river såhär fem år eller nå’t efter att den släpptes. Och av My love. I Marit Bergmans version är My love dessutom så bra att jag tror att jag måste skriva ett mejl till Marit och berätta hur bra den är, ifall hon missat det själv. http://www.youtube.com/watch?v=sw-4caox9-U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar